Meaningless



Diary About Link Stuff



Follow|Home
Wednesday 23 January 2013 | 20:54 | 8comments
Assalamualaikum.....

Seperti yang dijanjikan....jeng jeng jeng!!!!!!!

          Kali ni aku nak cakap tentang suatu kraft tangan yang boleh dikatakan sangat popular ketika ini.Ia adalah "Felth Craft"(kalau dalam BM aku tak tau apa benda namanya...hehehehe).Kraft tangan jenis ni senang jer nak membuatnya kalau pandai menjahit confirm mahir buat kraft ne.Budak umur 10 tahun pun boleh buat.

         Kraft tangan jenis ni memang cantik,ada yang jadikannya sebagai "keychain","Brooch","Bookmark" dan banyak lagi.Bahan-bahannya pun mudah didapati di kedai-kedai dan harganya boleh dikatakan berpatutan.Ada yang menjadikan aktiviti ini sebagai hobi dan ada juga yang jadikannya sebagai perniagaan sebab ia mendatangkan untung yang lumayan.Bagi aku,aku jadikan aktiviti ini sekadar mengisi masa lapangku.Budak lepasan spm la katakan,banyak masa dirumah.

          Macam-macam bentuk yang dihasilkan.Ini adalah contoh-contoh yang aku hasilkan.Aku buat "simple-simple" jer,kalau nak dibandingkan dengan hasil tangan orang lain memang aku tak dapat tandingi.Tengok-tengok la yerr...........



LOVE......ini yang latest...bru siap tadi petang..hehe

DOMO (PINK)

DOMO (BROWN)






          Macam mana???Cantik kan....(isi bakul angkat sendiri....hahaha).Aku saja jak kongsi gambar-gambar ni sebab aku "jealous" tengok gambar-gambar dekat blog orang lain tu...(jealous lar sangat...hahaha)."Okay"lah sampai sini jer,aku ni tak suka tulis banyak-banyak(panjang-panjang) takut nanti entah apa benda yang aku cakap.

Terima kasih kepada yang sudi membaca entri aku kali ne...

P/S:Jangan lupa untuk tinggalkan komen anda...hehehe


Older Post | Newer Post








Template By: HER
Base code: HER
Some stuff: * * * *