Meaningless



Diary About Link Stuff



Follow|Home
Monday 21 January 2013 | 22:20 | 4comments
Assalamualaikum WBT....

Untuk pertama kalinya aku ingin berkongsi sesuatu kpd anda semua.Ianya adalah tentang sahabat handaiku..Disini aku sertakan musik video lagu SAHABAT nyanyian Najwa Latiff,Sleeq dan Syamkamarul.Korang layan la lagu ne...sangat bermakna.. :)




Keep Reading!!!!!!

PERSAHABATAN ataupun FRIENDSHIP! ! ! Ia sesuatu yg tidak ternilai bukan???adakah ia dpt ditukar ganti?????jawapanku sudah tentunya TIDAK.Ia tidak dapat digantikan dgn apa jua mahupun dgn emas ataupun intan permata.Ini kerana sahabat merupakan org yg paling rapat dgn dri kita selain dri ibu bapa dan keluarga.Buktinya sahabat selalu saja dikaitkan dgn pengaruh yg "NEGATIF" kpd seseorang.Bagiku seseorang itu harus bijak memilih kawan,aku tidak katakan kita tidak boleh berkawan dgn budak yg kurang baik.Boleh,tetapi kita hendaklah bijak mempengaruhi kawan tersebut untuk berubah kearah yg lebih "POSITIF".Hubungan persahabatan ini akan kekal selama-lamanya.Friendship never END!!!

Disini aku sertakan gambar aku bersama kawan2 ku sewaktu di bangku sekolah dahulu.Kenangan bersama mereka akan sentiasa ku kenang walaupun mungkin diantara kmi yg akan melanjutkan pelajaran ke institusi yg berbeza.



















































































Aku dan kawan2 ku sangat rapat.Orang sering katakan kmi semua 1 kepala(1 geng la katakan...).Banyak memori kmi kongsi bersama.Contohnya,didenda beramai-ramai berdiri di dataran sekolah kerana ***SECRET*****hehehe.

Gambar ini diambil sewaktu PMR 2012.Pada waktu itu,kmi sdg mengikuti kelas tambahan(menumpang kelas budak2 tingkatan 1 jer...)hehehe....

Kepada rakan2 ku.Terima kasih kerana sudi menjadi kawanku.Aku amat merindui kalian,suka duka kita bersama.Mengharungi detik2 hidup sebagai seorang pelajar.

Jika diceritakan satu per satu menganai aku dan kawan2 ku...Memang takkan ada kesudahan la jawapnya..,Sampai disini jerr la kli ne...Terima kasih kpd yg sudi membaca enti aku yg pertama ni..FIRST TIME aku tulis panjang2 dkt blog ne...almaklumlah budak bru belajar... :) ....

#mohon maaf jika ada terkasar bahasa...aku hanya la insan biasa yg tak pernah lari dri melakukan kesalahan... 












Older Post | Newer Post








Template By: HER
Base code: HER
Some stuff: * * * *