Meaningless



Diary About Link Stuff



Follow|Home
Sunday 17 March 2013 | 18:57 | 3comments
Assalamualaikum...

Kali ni aku nak kongsikan cara nak guna template dari blogskin.Benda ni aku buat sebab kawan aku minta ajar so alang2 aku buat la tutorial terus..hehe

Okay,First step DOWNLOAD template yg korang nak guna dkt Blogskin.

Lepas tu,korang pilih lar mana yg berkenan di hati.Kalau dah pilih kita truskn langkah yg seterusnya....

macam mana nak download????korang klik BLOGGER MAIN tu..senang jerr...
                        

okay,bila dah siap download korang buka file td tu dan copy semua code yg ada...


Lepas tu,ko pergi ke template dan scroll smpi bawah dan cari REVERT TO CLASSIC TEMPLATE...


langkah yg last sekali,lepas korang klik REVERT to bla bla bla dia akan keluar mcm ni.Korang delete code yg ada kat sana tu dan gantikan dgn code yg korang copy td.Bila dah puas hati klik SAVE.....

                                                                                                         ~THE END~


Sekian sahaja untuk hari ini mohon maaf jika ada tersilap/terkurang mohon ditegur.
Credit to my friend Soleha sbb ajar bnda ni dulu dkt aku...hehe


P/S:kalau takut salah,korang download dulu template yg lama tu..


Older Post | Newer Post








Template By: HER
Base code: HER
Some stuff: * * * *