Meaningless



Diary About Link Stuff



Follow|Home
Wednesday 6 March 2013 | 15:10 | 3comments
Assalamualaikum....

Hari ni aku(tiba2 rasa mcm mau gna "aku"..haha) ikut QTI.Mula2 tu aku rasa nervous gilak sbb takut blm ready.Nasib baik la aku sampai awal d sna(Pusat Memandu Hasil Utara) so dlm pukul 8 lebih tu tutor aku sempat bg aku ngan kawan aku latihan buat kli terakhir untuk 3 sekawan tu(ujian naik bukit,paking 3 penjuru,parking reverse).

Alhamdulillah rasa tkut td berkurang jga.X lama lps tue sesi ujian pun bermula,kmi x sempat berlatih lama2 kami hanya berlatih 1 round untuk seorang jak.Boleh lar tue dripada x kan.

Waktu ujian tue dimulakan kmi diagihkan kpd 3 kumpulan.Oo ya sebelum tue,aku sempat juga jumpa ngan kawan2 lama dri sek rendah sehingga la sek menengah,kawan baru pun ramai juga aku dpt.Kesemua yg hadir hari ni rata2nya sebaya ngan umur aku so senang la dibawa bercerita.Walaupun aku ni jenis yg kurang peramah(susah untuk bergaul dgn org yg blm atau baru kenal....hehehe).

Okay,cukup untuk itu.Aku dan kawanku(aaron n brandon) diletakkan d bawah kump Ms Lucy.Aku merupakan peserta yg keempat,so aku sudahkan la semua 3 sekawan tu.Alhamdulillah aku lulus,akhir sekali kmi akan buat ujian d laluan jalan raya.Di sini la bermulanya kecelaruan diriku......

Nak tau sebab apa aku ckp mcm tue????sebab waktu ni la aku bnyk buat salah yg sepatutnya x aku buat sbb suda selalu buat pun.Tapi aku bersyukur sbb dapat menyudahkannya.

Antara kesalahan yg aku buat yg aku akan ingat sampai bila2 n x akan ulanginya lagi:
1-Tali Pinggang keledar(sepatutnya ini  berlaku tp mungkin aku terlampau nervous)
2-x menggunakan hand brake d garisan BERHENTI(aku  pernah kena ajar pun.....:( .....)
3-kawalan stereng(Ms Lucy kata aku lmbt putar stereng d roundabout..aku memang taw pun..hehehe)
4-yg lagi satu aku lupa...tapi ada kaitan dgn no 2 n 3 juga...

#aku akan berjanji x mengulanginya lagi....

Okaylah...sampai di sini saja hari nie...aku saja jak tulis ni sbb aku nak kurangkan rasa stress n segala mcm la...hehehe

P/S:Kesalahan @ Kegagalan merupakan GURU yg TERBAIK untuk kita mencapai kejayaan yg diingini...tanpa kesalahan @ kegagalan kita tidak akan merasa KEMANISAN KEJAYAAN.....  :) <3










Older Post | Newer Post








Template By: HER
Base code: HER
Some stuff: * * * *