Meaningless



Diary About Link Stuff



Follow|Home
Monday 5 August 2013 | 21:50 | 0comments
Assalamualaikum.

Halo.. Halo..Halo.. lama dah aku x update'kan,kesian ngan blog aku ni klu lar dia wujud d alam realiti confirm penuh ngan sawang labah2. haha
Sorry la erkk sbb lama x update, aku xde idea nak katakan apa kat sini ni. Ni pun aku tulis sbb lama dah x update n tiba2 aku terfikirkan blog aku yg ADORABLE ni. #puji diri sendiri nampak.

Okay, skrg ni aku kat sabah sempena cuti RAYA. Sebab skrg aku tgh smbg study kat UiTM Kedah. Kalau aku x silap dah nak masuk 9 minggu aku x balik sabah. Syukur Alhamdulillah aku selamat tiba d sini pada 02. OGOS. 2013 yg lalu.

Malangnya cuti aku x panjang, sbb 12hb nti aku dah kena balik dah. :(
Tapi at least aku dpt balik kan drp x balik langsung. hahahaha

So, smpi sini jer la dulu ya. Aku nak smbg tengok TV. Dah lama aku x tengok TV ni.
InsyaAllah klu aku rajin n ada masa aku update lg. see ya!!!

Older Post | Newer Post








Template By: HER
Base code: HER
Some stuff: * * * *